20. 4. 2013

ParaNorman: Potitulkové čudo (prekvapenie)




Občas sa oplatí počkať do konca záverečných titulkov.. (v živej pamäti extáza fanúšikov a kuchárov, keď si Avengers po fajronte zašli na kebab alias shawarmu).  
Po dopozeraní filmu ParaNorman som ho nechal bežať popri čistení zubov.. aby som došiel k zisteniu, že posledných tridsať sekúnd filmu je očarujúcou esenciou daného filmového zážitku a môže vyvolať šok v ľuďoch (ako môj kamarát), čo si mysleli, že celý vznikol prácou počítača :)

ParaNorman Norman a duchovia je výborný film pre všetky veľké deti (Ja!Ja!), čo sa radi nadchýnajú strašidelnou atmosférou a otrockou drinou skrytou za bábkovou animáciou (s malým akcentom počítačovej).
Štúdio Laika okrem vlaňajšieho ParaNormana stvorilo i filmovú Coraline (2009) a aj ich tretí celovečerný film (Boxtrolls 2014) bude rozkošne makabrózny!

Norman vidí duchov. Aj malú duchyňu s tvárou Jennifer Connelly

Keby dačo- tak paranormálny trailer: http://www.youtube.com/watch?v=ROjzKmbQ4i0

Žiadne komentáre: